«Σκούπα» στον Ολυμπιακό: Νέα αποχώρηση μετά απο πρωτάθλημα και Euroleague
«Σκούπα» στον Ολυμπιακό: Νέα αποχώρηση μετά απο πρωτάθλημα και Euroleague
Μετά τους Άλεκ Πίτερς και Μουσταφά Φαλ, οι Πρωταθλητές Ευρώπης και Ελλάδας ανακοίνωσαν το “διαζύγιο” με έναν ακόμα παίκτη
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρηση του Φρανκ Νιλικινά από το δυναμικά της ομάδας.
Τη Δευτέρα (22/6) οι Ερυθρόλευκοι εξέδωσαν επίσημη ανακοίνωση, με την οποία γνωστοποιούν τη λύση της συνεργασίας τους με τον Γάλλο γκαρντ. Πρόκειται για την τρίτη αποχώρηση ξένου από την ομάδα του Πειραιά, που έχει ήδη αποχαιρετήσει τους Άλεκ Πίτερς και Μουσταφά Φαλ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του προηγούμενου διαστήματος, η Βιλερμπάν φαντάζει ως ένας από τους πιθανότερους σταθμούς για τη συνέχεια της καριέρας του Γάλλου άσου.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικινά.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Ακολούθησε το Live-Sports365 στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις